janenannekescandinavie.reismee.nl

Noorwegen

woensdag 22 juli 2015

Vanuit Trondheim zijn we vanmorgen vertrokken, zijn via diverse stops, o.a. bij een bezoekerscentrum van Natuurpark bij Storen, in Oppdal aangekomen waar we wat rond gelopen hebben. Zijn in de loop van de middag naar Camping Granmo net buiten Oppdal gereden. Zijn aan het eind van de middag een uurtje gaan wandelen langs de snel stromende rivier de Driva, in dit gebied zagen we verschillende kleine vlinders, blauw van kleur. en op de stenen in de rivier liepen een paar strandlopers. Toen er wat donkere wolken boven de berg kwamen zijn we maar terug gelopen. Tien minuten nadat we binnen waren begon het even flink te regenen. Maar even later scheen de zon weer. Vanmorgen toen we uit Trondheim weg reden zag je de wolken halverwege de berg weg trekken, en dat zie nu hier weer.

Bas & Lenie

Hallo Jan & Anneke,wat heerlijk om te lezen dat jullie het daar goed naar de zin hebben. Jammer genoeg gaan de dagen al weer tellen om richting huis te gaan dus geniet nog maar lekker de resterende tijd.