janenannekescandinavie.reismee.nl

Zweden

Dag 7 7 juli 2015

Deze morgen scheen het zonnetje toen we rond 07:45 uur vertrokken van de Borka camping in Enanger maar al gauw werd het onderweg grijzer met later een paar buitjes motregen. We zijn even over de E4 gereden, zou je denken dat is een grote weg, is ook wel zo met 4 banen, maar zo af en toe zie je een auto. Na Sundvall zijn we binnendoor gegaan waar we op een parkeerplaats koffie en thee gedronken hebben. Bij Nasakar vonden we een waterkrachtcentrale met er achter een mooie waterval waar je langs kon wandelen en ertekeningen op grote rotsblokken stonden van vroeger, afbeeldingen van elanden en herten. Net voordat we de grens overgingen naar Lapland stond er een rendier langs de kant. Konden niet stoppen want we reden net een 1 km lange dam op. Het is moeilijk stoppen op deze tweebaans wegen je heb er geen vluchtstrook.Veel wild zie hier niet, wel nog een Osprey gezien verder wel bonte kraaien, eksters en kramsvogels. We zijn nu aangekomen op de Ansia Camping in Lycksele. Gelukkig onbeperkt wifi. Hier hadden we vanavond weer een buitje regen, maar nu is het droog. Probeer nog wat foto's erop te krijgen. Dus even gedud mensen. Er wordt aan gewerkt.

Bas & Lenie

Hallo vakantiegangers,zo te lezen zijn jullie volop aan het genieten daar. Jammer dat je het rendier niet hebt kunnen bewonderen maar er zullen er vast nog meer zijn.
Hoe bevalt het camperen tot nu toe ??

Carin & Eric

Zozo vakantiegangers , en wie heeft er gewonnen met minigolfen op de camping ? De hole met dat rode autootje is best moeilijk....Hahaha , veel plezier , en kom op met die foto's !

Carin & Eric

Check de buien hier ( vaderradar.se ) en rij dan de andere kant op !

Marrie

Zijn jullie zover weg, word je nog geplaagd, door de Kids hi,hi. Maar wat n mooie Foto's weer, veel plezier verder????????????