janenannekescandinavie.reismee.nl

Eindelijk opweg

Dag 1

Nadat we woensdag Joris bij Carin en Eric gebracht hebben en s'avonds bij de diploma uitreiking van onze kleindochter Kyra zijn geweest zijn we donderdagmorgen naar Meppel vertrokken. Dag 2

Donderdag 2 juli 2015

Rond 10:00 hr. waren we in Meppel bij Camper de Luxe, na controle en uitleg zijn we naar huis gereden en hebben de camper ingericht, om een uur of 4, nadat we de buren gedag hebben gezegd, zijn we vertrokken. Via Bremen en Hamburg reden we richting Lubeck waar we in een file terecht kwamen bij wegwerkzaamheden en een groot transport pech had. Dus moest alles op 1 baan. Daardoor waren we pas om ca. 23:00 uur in Puttgarden. Daar hebben we een camping opgezocht en zijn gaan knorren.

Dag 3

Vrijdag 3 juli 2015

Vanmorgen zijn we na het ontbijt naar de veerboot gereden en gingen om 08:30 aan boord, rond 09:30 waren we in Rodbyhavn, Denemarken. Na uurtje rijden hebben langs de weg nog koffie gedronken met wat lekkers erbij, het is tenslotte vakantie. Opweg naar Zweden kwamen we weer in een file bij Kopenhagen wegens wegwerkzaamheden. Dit duurde niet zo lang, konden langzaam blijven rijden. Na de kilometers lange Sonttunnel kregen we de Sontbrug. Een prachtige brug, er na zijn we afgeslagen naar Malmo en zijn naar de camping gereden aan het water en uitzicht op de Sontbrug. Nadat we op de camping de camper geinstalleerd hadden hebben we de fiets gepakt en zijn heerlijk een stuk wezen fietsen langs de Sont. Nu lekker bij de camper met een goed glas rose dit bericht gemaakt. Oja, ik persoonlijk vind dit hier ook wel leuk omdat aan de overkant,Denemarken, het vliegveld ligt. Dus je snapt het wel. Laag overvliegende vliegtuigen die gaan landen. Dus niet zoveel lawaai. Morgen gaan we richting Vadstena. Jullie horen wel weer. PS. Het is hier ook prachtig weer, niet te warm zoals gisteren maar dat komt denk ik omdat de wind hier over het water komt en wij lekker onder een boom in de schaduw zitten.

Andre en Tineke

Klinkt allemaal wel erg relax
Hele fijne vakantie.

Eric & Carin

Zo , de vakantie is eindelijk begonnen ! Veel plezier en geniet er van !

Bas & Lenie

Eindelijk is het zover,heerlijk genieten samen.
Ik drink er straks een glaasje op,groetjes en een veilige reis.

Henk & Sjaan

We blijven jullie volgen op reis

Lenie en Louis

Fijne vakantie in het mooie noorden.
Ik was vandaag gewoon te laat om je nog telef. een fijne en goede vakantie te wensen.
Lieve groeten Lenie en Louis en Tijger

Marrie

ik wens jullie veel plezier, van je Welverdiende Vakantie. Veel mooie Panorama's, en verassende ontdekkingen.
Fijn dat ik jullie weer kan volgen, liefs Mar

de buurtjes

veel plezier! We gaan jullie volgen. :) Weet alleen niet of dat volgende week ook lukt maar dan halen we de schade wel in. liefs van de buurtjes

Diny en Kees van Gammeren

Hallo Anneke en Jan, fijne vakantie in het hoge noorden.
Veel plezier.