janenannekescandinavie.reismee.nl

Denemarken/Duitsland

Woensdag 29 juli 2015
Deze morgen scheen het zonnetje, en zijn we na het ontbijt vertrokken van de Camping op Romo. Via de dam en de plaatsjes Tonder, Husum en Heide binnendoor naar Hamburg gereden. Onderweg heeft het heel hard geregend en zag je in de verte de bliksem. Na Hamburg zijn we afgeslagen naar Rosengarten en staan nu op Wildpark - Camping Swarze Berge. Morgen, donderdag, rijden we de laatste kilometers naar Appelscha. Hier geen internet dus wordt het verslag thuis verder afgewerkt.

Donderdag 30 juli 2015
Na de nacht doorgebracht te hebben op Wildpark Camping in Rosengarten met veel regen, reden we toch weg met een beetje zon. Na een paar files ontweken te hebben door wegwerkzaamheden zijn we binnendoor naar Bremen gereden. Onderweg ook soms een flinke bui en dan weer zon. Na een paar stops voor koffie en thee en een kijkje in Oldenburg zijn we naar Appelscha gereden. De vakantie in Scandinavie zit er weer op. Het was een prachtige reis en we hebben genoten.
Wij willen iedereen bedanken voor de reacties op de verhalen en de foto's.
Liefs Anneke en Jan

Bas & Lenie

Hallo Jan & Anneke,
Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt,hopelijk gaan wij ook nog eens die kant op.
Bedankt dat wij met jullie mochten meereizen en een wel thuis.

Jan

Het was prachtig en indrukwekkend.

Diny en Wim

Welkom thuis ,
We hebben een zonnetje voor jullie besteld ( voor ons ook natuurlijk)

Lenie

Hallo vakantiegangers, welkom thuis weer en jullie zijn weer op je eigen stek.
Ik denk maar weet niet zeker dat jullie wel weer snel hier zijn om jullie kattenkind op te halen.
We horen of zien jullie wel weer. Liefs Lenie en Louis en natuurlijk Tijger,

Marrie

Anneke en Jan,
Bedankt voor het mooie Reisverslag, en goedereis en terug in Appelscha, Lieve groetjes Mar XX

Steven

Jan en Anneke,
Welkom terug in Nederland, en bedankt voor het interessante
reisverslag.
En nu maar even uitrusten van alle nieuwe indrukken die jullie opgedaan hebben,
liefs, Steve

Jan en Anneke

Hoi, Steve
Graag gedaan,en nogmaals bedankt voor de fotoruimte. Kom de foto's maar een keer bekijken.