janenannekescandinavie.reismee.nl

Denemarken

Maandag 27 juli 2015
Vanmorgen om 04:30 uur opgestaan en hadden net het ontbijt op toen ze kwamen zeggen dat we door de controle en verder de terminal op konden. De boot lag er al, die was die nacht om 01:45 afgemeerd, wij gingen met nog meer campers als eerste aan boord. Sommige grote campers moesten er achteruit in, wij vooruit er in en in het midden van het schip draaien zodat je weer met je neus naar buiten stond. Je kon bij deze boot er alleen op en af via de achter kant, er gaan geen vrachtauto's mee. Om 09:00 uur meerden we aan in Hirtshals na een rustige overtocht over het Skagerrak. Onderweg vanaf Hirtshals zagen we verschillende buizerds, zoveel hadden we in Noorwegen en Zweden niet gezien. Via Aalborg waar we nog even door heen gereden zijn en alles stil was op een maandag morgen kwamen we om 12:30 uur aan op Camping Ulbjerg in Skals met een Nederlandse eigenaar. Net toen we op onze plaats stonden begon het te regenen, het is hier zwaar bewolkt. Vanavond was het droog en zijn we een eind gaan wandelen. Er is een storing in de wifi voor de heel camping, alleen bij de receptie is er nog ontvangst mogelijk. Er staan hier veel Nederlanders. Morgen rijden we naar Esbjerg, voor wat boodschappen.

jolanda

Hoi, In Esbjerg is een visserijmuseum en vlakbij nog een brandweer museum. :) Wij zijn nog naar Ribe geweest. Leuk oud stadje. veel plezier nog!

Agnes

Ja Ribe zijn Anne-Klaas en ik ooit ook eens op vakantie geweest toen de kinderen er nog niet waren! Erg leuk. Bedankt weer voor de update!

Groetjes van de buren van nummer 23 :-)